Nowa identyfikacja wizualna COLFARM

28 kwietnia 2016
Zwieńczeniem kilkumiesięcznej współpracy z warszawską agencją reklamową Cztery Czwarte jest wdrożony projekt nowej identyfikacji wizualnej Zakładów Farmaceutycznych COLFARM.
Nowa identyfikacja wizualna COLFARM

Zmiana ta jest jednym z głównych elementów odzwierciedlających wielotorowy proces dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwa, które z roku na rok osiąga coraz silniejszą pozycję rynkową.

Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity, visual identity) to jedno z podstawowych narzędzi służące do kreowania wizerunku firmy w przestrzeni rynkowej. Jej podstawową rolą jest wyróżnienie przedsiębiorstwa spośród innych, konkurencyjnych marek, dlatego niezwykle istotna jest spójność i czytelność całego systemu. Wśród kluczowych elementów systemu identyfikacji wizualnej znajduje się logotyp, stanowiący jego podstawę.

Nowe logo COLFARM nawiązuje do dotychczasowej kolorystyki, jednakże wzmacnia ją i wyraźnie odświeża za pomocą nowoczesnego kroju pisma i poprzez silnie zwizualizowany sygnet.